سرخط خبرها

انیمیشن «مسافری از گانورا» ۱۷ میلیارد ریالی شد+ فیلم

  • کد خبر: ۲۰۲۰۹۹
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
انیمیشن «مسافری از گانورا» ۱۷ میلیارد ریالی شد+ فیلم
انیمیشن «مسافری از گانورا» اثر سیداحمدعلمدار، کارگردان مشهدی، در سینما‌های کشور به رقم فروش بیش از ۱۷ میلیارد ریال رسید.

به گزارش شهرآراینوز، کارگردان این اثر سینمایی - انیمیشنی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: نمایش انیمیشن "مسافری از گانورا" با چند هفته تاخیر از ۱۵ آذرماه گذشته در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است و امروز به فروش ۱۷ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریالی رسیده است در حالی که اگر نمایش آن از ابتدای آذرماه آغاز شده بود، به فروش بیشتری دست می یافت.

سید احمد علمدار با گلایه از اعضای شورای راهبردی اکران فیلم برای تاخیر در صدور مجوز نمایش فیلم «مسافری از گانورا» افزود: نمایش این فیلم باید همزمان با اردوهای دانش آموزان آغاز می شد تا آنان فرصت بیشتری برای حضور در سینما می یافتند اما نمایش فیلم با چند هفته تاخیر آغاز شد و به زمان امتحانات دانش آموزان رسید.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی باید تا اسفندماه صبر کنیم تا دانش آموزان فرصت کرده و برای تماشای فیلم "مسافری از گانورا" به سینما بیایند و فروش آن دوباره رونق بگیرد.

کارگردان «مسافری از گانورا» گفت: ساخت این انیمیشن از سال ۱۳۹۷ با هزینه شخصی آغاز شد و اتمام ساخت آن ۲ سال به طول انجامید، کل کار در مشهد و توسط فعالان تازه کار و همچنین هنرمندان زبده انیمیشن ساز انجام گرفته است.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->